50 Best Svars Loss Tips

50 Best Svars Loss Tips


Kas padara veselīgu kopienu? Viena atbilde ir iekļauta fizisko telpu un pakalpojumu, kas ļauj vecākiem pieaugušajiem iesaistīties veselīgu uzvedību. Velosipēdu ceļi, pastaigu takas, āra fitnesa telpas, meditācija jomās un labirinti ir tikai daži piemēri no infrastruktūras, kas var iedvesmot un iesaistīt vecāka gadagājuma iedzīvotājiem. Vēl viens piemērs ir atrodams modernizētas vecākais centru, nodrošinot telpas, kopienas dārzs un piedāvājot vairākas izglītojošas kampaņas un stimulus, lai palīdzētu vadīt savas iedzīvotājiem ceļā uz veselīgāku dzīvi visā dzīves laikā.

Maikls un Tim - Great post, it īpaši, kopš es strādāju par produktu, lai palīdzētu ar neformālo mācīšanos! Viens no svarīgākajiem faktoriem, kas nav iekļauts šeit ir tas, ka izmaksas, par "formālu" mācīšanās ir skyrocketing.

Atbilstoši Departamenta Ed, tas ir pieaudzis par 37% pēdējo desmit gadu laikā. No otras puses, piekļuve " neformālās izglītības kļūst vieglāk, pateicoties izplatīšanu internetā.

Tauki (neaizstājamās taukskābes) barību smadzenēm. Sausnas masas smadzenēm ir 60% tauku.


Tauku jābūt papildināts katru dienu, par labu garīgo veselību. Sirds gūst labumu arī no veselīgu tauki (uztur asinsvadus slidena, novēršot recekļi un sastrēgumiem artērijas). Labu ones sastāv no olīvām/olīveļļa, kokosriekstu eļļa, avokado, rieksti un sēklas (un to sviestu.) Izvairīties no neveselīgiem trans tauki atrodami fast food. Veselīgu tauki atvairīt slimības un dod gludu ādu. Pievienot garšvielas, garšaugi un svaigu, filtrēts ūdens, dažas tējas, nedaudz kafijas dienā, un cilvēki var dzīvot, lai ir pienācis vecuma. Bon apetīti!

Tas apstājas cīņa vai lidojuma atbildes, palēnina mūsu sirds un elpošanas biežumu, veicina smadzeņu darbību, gremošanu, seksuālo reakciju un pat palēnina ģenētisko ietekmi novecošanās, ja praktizē pietiekami. Tas liek mums uz pašreizējo brīdi un apstājas mūsu reakcija uz stresu. Tas nav padarīt līnija bankā pārvietot ātrāk, nav iegūt mūsu lidojumu uz laiku vai pārtraukt IRS revīzijas, bet to nosaka mūsu reakcija uz to, un ka ir viss, ko mēs varam kontrolēt. Stresa vadība " ir viens no lielākajiem jautājumiem par veselību šodien, un šo vienkāršo tehniku, ir viena no atbildēm.

veselības aprūpe, medicīna, veselība

Ja jums ir gājusi tik tālu, tā ir zīme, ka jums ir nopietni, par zaudēt svaru. Nākamais solis ir pāriet no teorijas pie prakses. Kā pēdējo padomu, es teiktu, ka labāk ņemt to lēni un gūt panākumus, nevis pārvietojas ātri un neizdodas. Cenšamies sekot viens padoms laikā, un dodiet sev pietiekami daudz laika, lai pierastu pie pārmaiņām. Tagad ir jūsu kārta, un atcerieties: jāsāk jau tagad, ne rīt, ne beigu mēnesi, nevis pirmdien, bet šodien, labu veiksmi!

Pētījumi ir parādījuši, ka bērni, kas ir vairāk pielāgots darīt labāk skolās," saka Porter. Viņa un Krebs gan ieteiktu vecākiem, lai veicinātu fiziskās aktivitātes, rosinot bērnus spēlēties.


Tas var ietvert jebkādas darbības, piemēram, riteņbraukšana vai pārgājienu ar ģimeni, bet tās var ietvert vienkāršus āra izpēti. Svarīgi ir tas, ka bērni iegūtu vismaz 60 minūtes fiziskās aktivitātes katru dienu. Bērniem vairāk kā pieaugušajiem, tas ir parasti sadalīts vairāki īsi pārrāvumi darbību.