3 Vienkāršu Veselības Padomus, Jūs neesat dzirdējuši Par

3 Vienkāršu Veselības Padomus, Jūs neesat dzirdējuši Par

Esat nolēmis kļūt par vegānu — tagad ko? Tāpat kā miljoniem citu, tu esi spērusi lielu soli, cenšoties uzlabot savu veselību, samazinātu dzīvnieku nežēlība, samazinot videi nodarīto kaitējumu, ierobežot siltumnīcefekta gāzu emisijas—, un, iespējams, visu iepriekš minēto. Pāriet uz vegānu un saglabātu veselīgu diētu, var būt izaicinājums. Bet, ja tu esi apņēmies dzīvot bez dzīvnieku izcelsmes produktos, to var izdarīt, un jūs atradīsiet daži noderīgi padomi turpmāk.

Bet vēl svarīgāk, tie, kam ir plāns pensionēšanās ietaupīt vairāk nekā tiem, kas nav. TD Ameritrade konstatēts, ka plānotāji saglabāts vidēji $460,000 laikā pensijas, bet ne-plānotāji saglabāti tikai $239,000. Lai gan norādītas, jūsu pensijas skaits ir vieglāk pateikt, nekā izdarīt, jūs varat sākt, detalizēti izstrādājot savus mērķus un izpētīt dažādu finanšu scenārijus, lai palīdzētu jums tur. Piemēram, ja jūs esat cerot, lai pensijā jūsu vidus 60s un tērēt savu pirmo pāris gadus ceļo plaši, jums būs nepieciešams, lai saglabātu pietiekami daudz maksāt par to dzīvesveidu, tā kā pensijā no 70 un pavadīt laiku ar ģimeni stāsta citu finanšu stāstu pilnībā.

Mums nav jautājumu, kāpēc mēs nopūst sveces uz dzimšanas dienām vai sūtīt ziedi bērēm, tā ir tikai daļa no tradīcijas. Ja jūs varat izveidot pašu intuitīvu darbībām ap savu veselību un dzīvesveidu, jūs redzēsiet daudz augstākas likmes panākumu ar viņiem. Mans ikdienas rituāls sastāv no īsa jogas prakse, meditācijas, un zaļā tēja. Tas ir vienkārši, dziļa, un izpaužas mani pareizajā noskaņojumā par pārējo manu dienu. Mana dzīve ir milzīgas, jo es sāku šo ikdienas rituālu praksi..

. un tikai 20 minūtes dienā, tas ir kaut kas, ko ikviens var darīt veiksmīgi.

Nav tā, ka mēs esam slikti cilvēki. Mēs esam tikai nekad nav atbalstījusi un izglītoti par to, kā izveidot optimālu dzīvi un tikt galā ar papildu problēmām, kas iestājas, kad mēs tos realizētu. Ar pareizo virzības, lielākā daļa vainas apziņa, kauns, neaizsargātību, un bailes var būt strādāja ar. Bet bieži reizes mēs saistām mūsu bažas un nepatīkamas sajūtas, kā ir negatīva lieta. Viņi nav - ja mēs ļaujam viņiem mācīt mums.

Rob absolvējis MIT ar Bakalaura grādu bioloģijā un devās uz medicīnas skolu, beidza Saišķi Universitātes Bostonā 1978. gadā. Viņš izdarīja trīs gadu prakses un rezidenču Tucson, un ir kuģa sertificēts Iekšējo slimību.

Viņš bija privātprakse, 35 gadus, un atvaļināts no pilna darba laika praksi decembrī-2015. gadam. Viņš ir īpaša interese profilaktisko veselības un Dzīves Kvalitātes Uzlabošanas, tāpēc Laikmeta Vīriešu Veselība Vīriešu Veselība ir labi piemērots, lai viņa prakses mērķus.

Pārbaudes vēža nav tas pats, kas vēža profilaksē. Daudzi no mums iet uz mūsu ikgadējo mammograms un mūsu regulāra colonoscopies, domāju, ka mēs esam aktīvi rīkoties un novērst vēzi. Lai gan šīs pārbaudes eksāmenus un testus var noderēt, lai laikus atklātu, veselīgu dzīvesveidu ir svarīgāka par patiesu novēršanu. The American Institute for Cancer Research lēš, ka vismaz 33% no ASV vēža gadījumu varētu novērst, saglabājot veselīgu svaru, uzturas fiziski aktīvs, un, izvēloties veselības diētu. Tas ir viens visos trīs gadījumos! Papildus soļus, ko American Institute for Cancer Research, zemāk ir piecas darbības, katrs no mums var veikt, lai izveidotu reljefa mūsu ķermeni, kad vēzis ir mazāk ticams, lai augt.

Formālas akreditācijas dati nav nozīmes unadvertised darba tirgū. Viss pārējais ir vienāds, tas joprojām ir labāk, lai ir vairāk izglītības līmeni, nekā mazāk. Bet, ka viss pārējais vienāds" ir futbolists, jo tās ietvaros, ka ir apbedīts, ka cits", kas faktiski jautājumiem, neformāla darba tirgū: sociālo, pamatojoties uzticēšanos, nodošanu, jūsu tiešsaistes un bezsaistes reputāciju, un jūsu portfelis uzskatāms sasniegtos rezultātus.